CAMINANDO POR LOS MÁRGENES

Authors

  • J. Eduardo Sierra Nieto Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga. Spain http://orcid.org/0000-0002-9925-1656
  • Ester Caparrós Martín Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga. Spain http://orcid.org/0000-0003-1700-3577
  • Álvaro Pérez García Universidad Internacional de La Rioja (UNIR) Spain
  • Noelia Alcaraz Salarirche Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga. Spain http://orcid.org/0000-0002-5296-5248
  • Manuel Fernández Navas Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga. Spain http://orcid.org/0000-0002-9445-2643
  • Mayka García García Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga. Spain

DOI:

https://doi.org/10.24310/mgnmar.v0i0.6694

Keywords:

Teachers training, Editorial, Education

Abstract

Editorial presentation of Volume 0 number 0 of Margins Education Journal of the University of Malaga.

In this founding number, we present the philosophy of the journal as well as the theme chosen for the number: Where is the teacher training going?

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

J. Eduardo Sierra Nieto, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga.

Margenes journal publisher.

Ester Caparrós Martín, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga.

Margenes journal director

Álvaro Pérez García, Universidad Internacional de La Rioja (UNIR)

Margenes journal publisher.

Noelia Alcaraz Salarirche, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga.

Margenes journal chief publisher.

Manuel Fernández Navas, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga.

Margenes journal publisher.

Mayka García García, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga.

Margenes journal publisher.

Published

2019-07-29

How to Cite

Sierra Nieto, J. E., Caparrós Martín, E., Pérez García, Álvaro, Alcaraz Salarirche, N., Fernández Navas, M., & García García, M. (2019). CAMINANDO POR LOS MÁRGENES. Márgenes, Revista De Educación De La Universidad De Málaga, 0–2. https://doi.org/10.24310/mgnmar.v0i0.6694

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >> 

Similar Articles

1 2 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.