The summer house of Being

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24310/mar.6.2.2025.22174

Keywords:

editorial, critical literacy, margins

Abstract

Editorial for Volume 6, Issue 2 of Márgenes. Revista de Educación de la Universidad de Málaga.  This issue of the journal comprises a total of 23 contributions, distributed across the various sections. It is an eclectic issue in which we continue to offer content that remains true to the principles and educational foundations with which we began.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

J. Eduardo Sierra Nieto, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Málaga

Profesor Titular de Teoría de la Educación, Universidad de Málaga (España)

References

Esquirol, J. M.ª (2015). La resistencia íntima. Ensayo de una filosofía de la proximidad. Acantilado.

Lledó, E. (2013). Los libros y la libertad. RBA.

Published

2025-07-31

How to Cite

Sierra Nieto, J. E., Pérez Granados , L., Caparrós Martín, E., Fernández Navas, M., Alcaraz Salarirche, N., García García, M., Martín Alonso, D., Postigo Fuentes, A. Y., Pérez García, Álvaro, Martínez Martín, I., & Viñoles Cosentino , V. (2025). The summer house of Being. Márgenes, Revista De Educación De La Universidad De Málaga, 6(2), 6–7. https://doi.org/10.24310/mar.6.2.2025.22174

Issue

Section

EDITORIAL

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>