Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 1 (2023)
Vol. 9 No. 1 (2023)
Published:
2023-06-01
Full Issue
PDF
Articles
Barriers to digital inclusion among older people: a intergenerational reflection on the need to develop digital competences for the group with the highest level of digital exclusion
Lukasz Tomczyk, Maria Lidia Mascia, Dorota Gierszewski, Christopher Walker
5-26
PDF
HTML
Online Learning Attitude and Readiness of Students in Nigeria during the Covid-19 pandemic: A Case of Undergraduate Accounting Students
Chiedu Eseadi
27-38
PDF
HTML
Training in Teaching Digital Competence: Functional Validation of the TEP Model
Alba Ruth Pinto Santos, Adolfina Pérez-Garcias, Antonia Darder Mesquida
39-52
PDF (Español)
HTML (Español)
A cross-sectional study on Zoom fatigue and satisfaction with online learning among Filipino nursing students
Mary Kristine Q. Amboy, Maylin P. Habaña, Liza Marie M. Ramirez, Marianne G. Sotelo, Ayesha C. Penuela, Ryan Michael F. Oducado
53-66
PDF
HTML
The Effects of Activities Enriched with Game Elements in Mathematics Lessons
Selen Galiç, Bahadır Yıldız
67-80
PDF
HTML
Analysis of teachers in the use of digital resources in online teaching and assessment in COVID times
Basil Oguguo, Roseline Ezechukwu, Fadip Nannim, Kelechi Offor
81-96
PDF
HTML
Socio-educational innovation using the VESS model and Socrative: validation of a questionnaire in an university context
María Helena Romero Esquinas, Juan Manuel Muñoz González, María Dolores Hidalgo Ariza
97-111
PDF (Español)
HTML (Español)
Interactive and social reading intervention in design-based research
Seda Ozer Sanal
112-125
PDF
HTML
Relationship between technological change, digitization, and students’ attitudes toward distance learning in Lagos Higher Education institutes
Joy Onyekwere, Kazi Enamul Hoque
126-142
PDF
HTML
Design, construction and validation of a rubric to measure motivation in Early Childhood Education with the use of Augmented Reality
Catalina Aroca Reyes, Carmen Llorente Cejudo
143-156
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(871)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(685)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(676)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(662)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(488)
Revolucionando la educación especial del inglés como lengua extranjera: cómo ChatGPT está transformando la forma en que los profesores abordan el aprendizaje de idiomas
(2556)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2490)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(2199)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1469)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
(1432)
La holografía como recurso didáctico para la enseñanza de contenidos de geometría en primaria
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems