Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 2 (2020)
Vol. 6 No. 2 (2020)
Published:
2020-12-01
Full Issue
PDF (Español)
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
PDF (Español)
Articles
Train and motivate girls for their future participation in the ICT sector. Proposal from five countries
Carmen Fernandez-Morante, Beatriz Cebreiro López, Lorena Casal Otero
115-127
PDF (Español)
HTML (Español)
How does the digital teaching competence matter? An analysis of initial teacher training programs in Uruguay
María Julia Morales González, Ana Rivoir, José Luis Lázaro-Cantabrana, Mercè Gisbert-Cervera
128-140
PDF (Español)
HTML (Español)
Influence of Educational Robotics on Motivation and Cooperative Learning in Primary Education: a Case Study
Tania Sánchez Sánchez, José Luis Serrano Sánchez, Fulgencio Rojo Acosta
141-152
PDF (Español)
HTML (Español)
The perspectives of university students on Big Data and its role in the education system
Cristina Negro Martínez, Mariano Borrego Linares, Antonio Matas Terrón
153-166
PDF (Español)
HTML (Español)
Instructional design software. Evaluation of its usefulness for the design of educational exhibitions in museums
Josep Bosch Bonacasa
167-185
PDF (Español)
HTML (Español)
Support knowledge areas for project management of venezuelan university professors
María Daniela Gómez Suárez
186-198
PDF (Español)
HTML (Español)
Analysis of the perception of the values of the students of the University of Ferrara
Andrea Cívico Ariza, Giorgio Poletti, Anita Gramigna, Erika González García
199-211
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue