Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 1 (2020)
Vol. 6 No. 1 (2020)
Published:
2020-06-01
Full Issue
PDF (Español)
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
1-3
PDF (Español)
Articles
Design of a t-MOOC for training in teaching digital competences: study under development (DIPROMOOC Project)
Julio Cabero Almenara, Rosalía Romero Tena
4-13
PDF (Español)
HTML (Español)
Learning based on the STEM model and the key of metacognition
José Manuel Bautista-Vallejo, Rafael Manuel Hernández-Carrera
14-25
PDF (Español)
HTML (Español)
Peer assessment through blogs in pre-service teacher training. Student ratings
Raúl Tárraga Mínguez, Pilar Sanz Cervera, Amparo Tijeras Iborra, Jordi Cano Fernández
26-33
PDF (Español)
HTML (Español)
Educommunication in digital environments: an interaction´s perspective inside and beyond the classroom
Andres Chiappe, Nubia Amado, Leonardo Leguizamón
34-41
PDF (Español)
HTML (Español)
Development of learning objects for the learning of data structures
Irene Aguilar Juárez, Víctor Alfonso Alejo Saldívar, Joel Ayala de la Vega
42-55
PDF (Español)
HTML (Español)
Connectivity divide reality in the Spanish educational area: analysis of the current situation
Roberto Soto Varela, Mariano Sanz Prieto, Moussa Boumadan Hamed
56-65
PDF (Español)
HTML (Español)
The role of the university against the abandonment of studies. Pre-university training based on innovation and creativity workshops
Nuria Nebot Gómez de Salazar, Antonio Álvarez Gil
66-72
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(871)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(685)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(676)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(662)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(488)
Revolucionando la educación especial del inglés como lengua extranjera: cómo ChatGPT está transformando la forma en que los profesores abordan el aprendizaje de idiomas
(2556)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2490)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(2199)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1469)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
(1432)
La holografía como recurso didáctico para la enseñanza de contenidos de geometría en primaria
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems