Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 2 (2019)
Vol. 5 No. 2 (2019)
Published:
2019-12-01
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
101-103
PDF (Español)
Articles
First-year College Students’ Digital Competence
Anna Sánchez-Caballé, Mercè Gisbert-Cervera, Francesc Esteve-Mon
104-113
PDF (Español)
HTML (Español)
Biology teachers’ professional competences in the first cycle of Secondary Education in Benguela (Angola)
Hélder Sebastião Ilda Wafunga, Antonio-Manuel Rodríguez-García, José María Sola Reche
114-121
PDF (Español)
HTML (Español)
Analysis of managerial leadership in teacher education in Benguela, Angola
Pedro Victoria Salvador, María Pilar Cáceres Reche, Miriam Ágreda Montoro
122-128
PDF (Español)
HTML (Español)
Relationship between connectedness with nature and environmental beliefs
Antonio Matas Terrón
129-139
PDF (Español)
HTML (Español)
Proficiency levels of teachers' digital competence: ?a review of recent international frameworks
Angelina Lorelí Padilla-Hernández, Vanesa M.ª Gámiz-Sánchez, M.ª Asunción Romero-López
140-150
PDF (Español)
HTML (Español)
General Chemistry content learning using videos in Engineering careers
María Irene Vera, Irma Irene Lucero, Irma Irene Lucero, Marta Gabriela Stoppello, Marta Gabriela Stoppello, Raquel Herminia Petris, Raquel Herminia Petris
151-158
PDF (Español)
HTML (Español)
Analysis of the use of different resources in a didactic website
Francisco Cabello Luque, Ana Vanesa Valero García
159-166
PDF (Español)
HTML (Español)
M-Learning in Physical Education. An innovation proposal in Secondary Education
Alejandro Martínez Martínez
167-177
PDF (Español)
HTML (Español)
Flipped classroom methodology: ?perception of students of different university degrees
Cristina Mendaña-Cuervo, Raquel Poy-Castro, Enrique López-González
178-188
PDF (Español)
HTML (Español)
The digital divide in rural schools: a case study
José Sastre Reyes
189-196
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(690)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(483)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(473)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(470)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(387)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(2683)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2514)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1953)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1371)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
(1349)
La holografía como recurso didáctico para la enseñanza de contenidos de geometría en primaria
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems