Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 2 (2021)
Vol. 6 No. 2 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v6i2.
Published:
2021-12-23
Full Issue
PDF (Español)
Monographic
Practicum and professional practice in COVID times, what have we learned?
Olga Canet-Velez, Judith Roca-Llobet , Montserrat Sanromá-Ortiz (Author)
7-15
PDF (Español)
HTML (Español)
Usability and satisfaction of the use of e-Rubrics in the Tutorial Activity of the Emergency Department
Veronica-Alexandra Idrovo-Alvarado, Daniel Martinez-Romera (Author)
16-34
PDF (Español)
HTML (Español)
The interaction between tutors and students in Physiotherapy practices
Yolanda Sánchez-Retamero (Author)
35-53
PDF (Español)
HTML (Español)
The Practicum in Medical Sciences: A Study of the Literature
Olalla García (Author)
54-69
PDF (Español)
HTML (Español)
Mycelaneous
Event management – teaching and assessment methodology of an Unit in higher education
Paula Marques Santos, Anabela Guedes, Isabel Oliveira, Sandra Antunes (Author)
70-84
PDF (Español)
HTML (Español)
Implementation of a comprehensive model for the evaluation of the practicum in Education
Herminia Cid-García, Pablo Pardo-Santano (Author)
85-103
PDF (Español)
HTML (Español)
Peer mentoring using the David Allen targeting protocol
María-del-Socorro Ramírez-Vallejo (Author)
104-120
PDF (Español)
HTML (Español)
The training of the educational psychologist. The experience of the virtual practicum at the UNED.
Laura Méndez-Zaballos (Author)
121-130
PDF (Español)
HTML (Español)
Recensions
Experiential learning as a teaching methodology
Francisco-Jose Ruiz-Rey (Author)
131-133
PDF (Español)
HTML (Español)
Students’ professional identity through practical training in the degree in social education
Susana-María García-Vargas (Author)
134-136
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(990)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(468)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(243)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(1505)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(836)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(622)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(349)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue