Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 2 (2022)
Vol. 7 No. 2 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v7i2.
Published:
2022-12-07
Full Issue
Número completo 7(2) (Español)
Monographic
Practices and actions articulated in the professor-student relationship without the pandemic context
Sheila-Fabiana de Quadros, Vanessa Elizabete Raue Rodrigues, Suzete-Terezinha Orzechowski (Author)
7-25
PDF (Español)
Asynchronous discussion forums: reflective tool in training practices
Susana Mª García-Vargas, María de los Ángeles Porta-Antón, Silvia Oriol-Hernandez, Ana Carmen Biurrun-Moreno (Author)
26-44
PDF (Español)
Formative approach to the practices of Social Education from a reflective perspective
Begoña Mora-Jaureguialde, María de los Ángeles Triviño-García, Antonio Daniel (Author)
45-59
PDF (Español)
Research in Social Education practices. Knowing the current panorama from a bibliometric study
Moises Mañas-Olmo (Author)
60-75
PDF (Español)
Minors and social educators in child protection centres
Almudena Figueiras-Rio, Deibe Fernández-Simo, Edgar Correia-Campos (Author)
76-91
PDF (Español)
HTML (Español)
Practicum in Social Education: a study of the literature
Ana-Carmen Biurrun-Moreno, Ana-María Martín-Cuadrado (Author)
92-126
PDF (Español)
Experiences and proposals for the practicum in social education: a dialogue between its agents
Sergio-Jorge Fernández-Ortega, Luis-Alfonso Rodríguez-Sanz, María-Ángeles Porta-Antón, Gema-María Rodríguez-Blanco (Author)
127-147
PDF (Español)
Mycelaneous
Actions of a pre-service teacher in promoting and sustaining epistemic practices
Rita Neves Rodrigues, Cecília Costa, Fernando Martins, Francisco José Ruiz Rey (Author)
148-168
PDF (Español)
Reflection on the preservice teachers’ practicum in apprentice teacher education: Perceptions of the academic tutors
Jaime Iván Ullauri-Ullauri, Teresa Mauri-Majós (Author)
169-186
PDF (Español)
Recensions
Current challenges of the educational system
Proposals for action from Social Education
Susana Mª García Vargas (Author)
187-189
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(990)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(468)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(243)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(1505)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(836)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(622)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(349)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue