Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 2 (2020)
Vol. 5 No. 2 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v5i2.
Published:
2020-12-23
Index
Manuel Cebrián de la Serna
1-5
Investigación
Methodological training for bilingual teaching. Indicators in Practicum Reports
Francisco Javier Sanz Trigueros, Natalia Barranco Izquierdo, Carmen Guillén Díaz (Author)
6-29
pdf (Español)
html (Español)
Digital Competence of Educators on Practicum from the self-assessment
Lucía Amorós-Poveda (Author)
30-46
pdf (Español)
html (Español)
The Polya method and Gamification as strategies in problem solving
Paula Maria Quadros-Flores, Daniela Mascarenhas, Manuela Machado (Author)
47-64
pdf (Português (Brasil))
html (Español)
Experiencias
The evaluation in practices reports of undergraduate primary education
Norma Torres-Hernández, María-Jesús Gallego-Arrufat (Author)
65-82
pdf (Español)
Foreign languages communicative skills in Secretarial Studies
Anabela Guedes, Isabel Oliveira, Paula Santos, Sandra Antunes (Author)
83-96
pdf
Recensions
Theoretical-practical manual to program by competences
Juan Salame Sala (Author)
97-100
Learning and Service in Higher Education
Theory, practice and critical perspective
Cristina Raquel Luque Guerrereo (Author)
101-103
Full Issue
1-103
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(982)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(413)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(273)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(210)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(1533)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(799)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(618)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(320)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue