Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 2 (2018)
Vol. 3 No. 2 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v3i2.
Published:
2020-07-04
Full Issue
Número completo 3(2) 2018 (Español)
Index
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
Investigación
Contributions in the construction of competences of the professional practice of civil engineers in training, from the approach of the Reflective Practitioner. Case study
John Freddy Ramírez Casallas, Hildebrando Ramírez Arcila (Author)
1-21
Perception of the professional, academic and social performance of the investigative Pedagogical Practice: an experience of the Catholic University of Manizales-UCM
Mayerly Zulay Ruiz-Torres , Liliana Patricia Restrepo Valencia, Jorge Iván Zuluaga Giraldo (Author)
22-40
pdf (Español)
Innovative procedures used in external practices for the development of professional identity
Susana María García-Vargas, Ana María Martín-Cuadrado, Raúl González Fernández (Author)
41-59
Criatividade com avatares na Prática Educativa Supervisionada
Paula Alves de Quadros-Flores, Margarida Campos Marta, Susana Marques de Sá (Author)
60-76
Experiencias
Google Drive CoRubrics: An innovative evaluation for an innovative school
Sergio Romero-Montero, Xavier Torrebadella Flix (Author)
77-94
pdf (Español)
Recensions
Blockchain in Education. Chainsbreaking moulds
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
95-97
Review of the book Professional teacher identity
Francisco José Ruiz Rey (Author)
98-102
pdf (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(990)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(468)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(243)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(1505)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(836)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(622)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(349)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue