Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 2 (2017)
Vol. 2 No. 2 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v2i2.
Published:
2020-07-03
Full Issue
PDF (Español)
Index
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
1-2
Investigación
Inclusion of digital technologies in education: (re) construction of professional teacher identity in practice.
Paula Alves de Quadros-Flores, Manuela Raposo-Rivas (Author)
2-17
pdf (Español)
Quality of pedagogical intervention in the classroom, from the perspective of teachers and students
Elsa Maria Ribeiro da Silva (Author)
18-31
pdf (Português (Brasil))
Assessment of intervention designs in the Practicum as training and research instrument in the Master’s Degree in Teachers Training of Social Sciences
Daniel David Martínez-Romera (Author)
32-49
pdf (Español)
Experiencias
Development a VIRTUAL PRACTICUM: fundamentals and keys.
Marcela Paz González-Brignardello, Laura Méndez Zaballos (Author)
50-68
pdf (Español)
The practice of supervised teaching in the initial training of teachers of the 1st ceb: dynamics in the UTAD.
Natália Lopes, Ana Maria Bastos (Author)
69-83
pdf (Español)
Recensions
Review of the book Specific competences in the studies of Law Definition and evaluation
Violeta Cebrián-Robles (Author)
84-86
pdf (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(987)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(457)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(229)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(1517)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(824)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(671)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(625)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(335)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue