Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2020)
Vol. 5 No. 1 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v5i1.
Published:
2020-07-03
Index
Manuela Raposo Rivas (Author)
1-4
Investigación
Emerging subjectivities of the self-learning process in the Psychology Practicum
Clara Selva Olid, Montse Vall-llovera Llovet, Marta Méndez Creu (Author)
5-21
html (Español)
Use of ICT for innovation in Practicum
Manuela Raposo-Rivas, Paula Quadros-Flores, Esther Martínez-Figueira, Armando Pereira da Silva, Fernando Tellado-González (Author)
22-36
html (Español)
The Practicum in the training of VET technical teachers
M. Carmen Sarceda Gorgoso, Eva María Barreira-Cerqueiras, Mari Carmen Caldeiro-Pedreira (Author)
37-53
html (Español)
The perspective of academic Practicum tutors in Primary Education
Isabel Fernández Menor (Author)
54-67
html (Español)
Experiencias
Educational practices in the training of future teachers in the Mexican university context
Adriana Domínguez Saldívar, José Quintanal Díaz (Author)
68-94
pdf (Español)
html (Español)
Teacher training reconfiguration in exceptional times - COVID19
Daniela Alexandra Ramos Gonçalves, Isabel Cláudia Nogueira (Author)
95-105
pdf (Español)
html (Español)
The "boom" of digital platforms in teaching practices: A E@D experience in higher education
Natália Lopes, Anabela Gomes (Author)
106-120
pdf (Español)
html (Español)
Skills and internship in Secretarial studies and administrative assistance bachelor
Isabel Oliveira, Paula Santos, Anabela Guedes, Sandra Antunes (Author)
121-139
pdf (Español)
html (Español)
Recensions
Survival Kit for the Practicum in Early Childhood and Primary School Education
Violeta Cebrián Robles (Author)
140-143
html (Español)
What is happening to the University? A sociological analysis of their infantilization
Daniel David Martínez Romera (Author)
Full number 5(1)
1-146
pdf (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(987)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(457)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(229)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(1517)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(824)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(671)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(625)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(335)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue