Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 2 (2022)
Vol. 8 No. 2 (2022)
Published:
2022-12-01
Full Issue
PDF (Español)
Articles
Distance education with university students quarantined by COVID-19
Elizabeth Bautista Flores, Nora Loreto Quintana, Oscar Arturo Sánchez Carlos
5-13
PDF (Español)
HTML (Español)
Impact of the state of alarm after COVID-19 on the habitual consumption of video games in primary schoolchildren
Pedro José Carrillo López, María García Perujo
14-26
PDF (Español)
HTML (Español)
YouTube and formal math learning. Perceptions of students in COVID-19 times
Agustín Ríos Vázquez, Rosalía Romero Tena
27-42
PDF (Español)
HTML (Español)
Predicting students' satisfaction with virtual education based on health-oriented lifestyle behaviors
Seyedeh Sara Aghaei Sabet, Fateme Moradi, Sahar Soufi
43-57
PDF
HTML
Perception of TIC conflicts among secondary school students in a private school. School mediation as a response
José Luis González Sodis, Juan José Leiva Olivencia
58-68
PDF
HTML
Media literacy of university students for creating digital contents
Pablo Javier Ortega-Rodríguez, Melchor Gómez-García, Moussa Boumadan, Roberto Soto-Varela
69-82
PDF (Español)
HTML (Español)
Instrument supported by digital applications to diagnose the communicative competence of students with ASD: design and validation
Nerea López-Bouzas, M. Esther del Moral Pérez
83-96
PDF (Español)
HTML (Español)
Social network use among university students from the Faculty of Education (University of Extremadura)
Alejandro Cupido Navarro, Belén Suárez Lantarón
97-113
PDF (Español)
HTML (Español)
Game-based learning for second language acquisition in higher education
Alicia González Pérez, Alicia Álvarez Serrano
114-128
PDF (Español)
HTML (Español)
Measuring musical absorption in a student sample: psychometric analysis of the AIMS scale
Sergio Faus Rodríguez, Antonio Matas Terrón, Eduardo Elósegui Bandera
129-137
PDF (Español)
HTML (Español)
Promoting learning through use of 360º videos
Verónica Marín-Díaz, Begoña Esther Sampedro, Esther Vega Gea
138-151
PDF (Español)
HTML (Español)
Online System Argumente: a Result of Design Based Research at UNAM
Larisa Enríquez Vázquez, Myrna Hernández Gutiérrez
152-164
PDF (Español)
HTML (Español)
The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching
Ahmet Salih Şimşek, Hüseyin Ateş
165-183
PDF
HTML
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(690)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(483)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(473)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(470)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(387)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(2683)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2514)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1953)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1371)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
(1349)
La holografía como recurso didáctico para la enseñanza de contenidos de geometría en primaria
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems