Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2018)
Vol. 4 No. 2 (2018)
Published:
2018-11-30
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
95-98
PDF (Español)
Articles
Didactic methodologies in online training: the case of the Valencian International University
Ernesto Colomo Magaña, Vicente Gabarda Méndez, Ana Rodríguez Martín
99-105
HTML (Español)
PDF (Español)
# DíaInternacionaldelPuebloGitano: a look at the educational reality of the Roma through Twitter
Patricia Motos Sellés, Ángel Ignacio Aguilar Cuesta
106-113
HTML (Español)
PDF (Español)
Sex differences in learning strategies of online students
Mercedes Romero Rodrigo, Ángel San Martín Alonso, José Peirats Chacón
114-126
HTML (Español)
PDF (Español)
ICT in higher education. A e-learning experience using GoogleSites
Mercedes Elizabeth Ahumada Torres
127-137
HTML (Español)
PDF (Español)
Impact of the use of technological resources on academic performance
Cynthia Martínez-Garrido
138-149
HTML (Español)
PDF (Español)
Implementando el coaching educativo en la universidad virtual, una herramienta de desarrollo personal
Rosa Domínguez Martín, Ana María Cruz Chust, María Lourdes Ferrando Rodríguez
150-158
HTML (Español)
PDF (Español)
Higher education in agricultural technology with a territorial approach
Jorge Alberto Palacio Martínez, María Angustias Hinojo Lucena, Santiago Alonso García
159-171
HTML (Español)
PDF (Español)
International intercultural classroom model for online postgraduate students
José Ignacio Juan de Icaza Acereto, María del Socorro Marcos Marcos, Gisselle Morales Veloquio, María Eulalia Torras Virgili, Mónica Olympia Ceballos Martínez, Rosa Gabriela Méndez Carrera, Ricardo Lyle Bañuelos, Gloria Alicia Chapa Guillén
172-184
HTML (Español)
PDF (Español)
The risks of ICT in the relationships among peers. Cyberbullying in the Primary and Secondary Education
Juan Manuel Rodríguez-Álvarez, María del Carmen Cabrera-Herrera, Santiago Yubero Jiménez
185-192
HTML (Español)
PDF (Español)
Assessment of the transference of training in the modalities of self-training and face-to-face instruction
Mª Carmen Aneas Novo
193-203
HTML (Español)
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue