Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 1 (2015)
Vol. 1 No. 1 (2015)
Published:
2015-06-05
Articles
Presentación
Enrique Sánchez-Rivas
1-2
PDF (Español)
The Virtual Environments of Education and Learning in the National University of La Plata. An approximation to the uses and opinions of the students
Cecilia Inés Nóbile, Alvaro Enrique Luna
3-9
PDF (Español)
HTML (Español)
Staff Development learning environment for tutoring and research in higher education levels
Alma Dzib Goodin, John Castevich, Dolores Luna Hogan, Linda Sanders, Kathleen Slovec, Daniel Yelizarov
10-16
PDF (Español)
HTML (Español)
Evaluation of the competence profile of University students regarding educational technology
María Dolores Díaz, Juan Jesús Martín Jaime
17-24
HTML (Español)
PDF (Español)
Participatory methodologies and Facebook in Higher Education
Nuria Serrat Antoli
25-32
PDF (Español)
HTML (Español)
Experiences in a model centered on learning with instructional materials online and university residence: the case of the University Center of the Valleys of the University of Guadalajara
Mario Martinez García
33-40
PDF (Español)
HTML (Español)
Analysis of the implementation process model 1: 1 in secondary classrooms
María José Sosa Díaz, María Rosa Fernández Sánchez
41-54
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue