Improved reading comprehension by formulating test questions

Improved reading comprehension by formulating test questions

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi11.11106

Abstract

lectura, aprendizaje, comprensión lectora

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Publication Facts

Metric
This article
Other articles
Peer reviewers 
0
2.4

Reviewer profiles  N/A

Author statements

Author statements
This article
Other articles
Data availability 
N/A
16%
External funding 
N/A
32%
Competing interests 
N/A
11%
Metric
This journal
Other journals
Articles accepted 
36%
33%
Days to publication 
351
145

Indexed in

Editor & editorial board
profiles
Academic society 
N/A
Publisher 
EduVerso, Universidad de Málaga

Author Biographies

Raúl Gutiérrez Fresneda, Universidad de Alicante

Raúl Gutiérrez Fresneda es Doctor en Ciencias de la Educación y Profesor Titular en la Universidad de Alicante (Dpto. de Psicología Evolutiva y Didáctica).

http://orcid.org/0000-0002-3432-1676

María Teresa Del Olmo Ibáñez, Universidad de Alicante

María Teresa del Olmo Ibáñez es Profesora Contratada Doctora en la Universidad de Alicante (Dpto. de Innovación y Formación Didáctica).

https://orcid.org/0000-0001-8326-1879

Published

2019-12-17

How to Cite

Gutiérrez Fresneda, R., & Del Olmo Ibáñez, M. T. (2019). Improved reading comprehension by formulating test questions: Improved reading comprehension by formulating test questions. Investigaciones Sobre Lectura, (11). https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi11.11106

Issue

Section

Artículos