Improved reading comprehension by formulating test questions

Improved reading comprehension by formulating test questions

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi11.11106

Abstract

lectura, aprendizaje, comprensión lectora

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Raúl Gutiérrez Fresneda, Universidad de Alicante

Raúl Gutiérrez Fresneda es Doctor en Ciencias de la Educación y Profesor Titular en la Universidad de Alicante (Dpto. de Psicología Evolutiva y Didáctica).

http://orcid.org/0000-0002-3432-1676

María Teresa Del Olmo Ibáñez, Universidad de Alicante

María Teresa del Olmo Ibáñez es Profesora Contratada Doctora en la Universidad de Alicante (Dpto. de Innovación y Formación Didáctica).

https://orcid.org/0000-0001-8326-1879

Published

2019-12-17

How to Cite

Gutiérrez Fresneda, R., & Del Olmo Ibáñez, M. T. (2019). Improved reading comprehension by formulating test questions: Improved reading comprehension by formulating test questions. Investigaciones Sobre Lectura, (11). https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi11.11106

Issue

Section

Artículos