Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Announcements
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 1 (2022)
Vol. 7 No. 1 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v7i1.
Published:
2022-06-22
Full Issue
PDF (Español)
Thematic
Movement integration in the last year of Early Childhood Education: shared spaces methodology
Adriana Nielsen-Rodríguez, Ramón Romance García (Author)
7-21
PDF (Español)
HTML (Español)
Basic physical abilities through motor games from an interdisciplinary and transversal perspective in 5th grade Primary Education.
David Pérez-Sobrido, Leandro Álvarez-Kurogi (Author)
22-39
PDF (Español)
HTML (Español)
External practices through service-learning in physical education with people with intellectual disabilities
Jorge Abellán (Author)
40-55
PDF (Español)
HTML (Español)
The Practicum in Physical and Sports Education: A study of the literature
Ismael Martínez-Guardado (Author)
56-71
PDF (Español)
HTML (Español)
Mycelaneous
Leadership shared by academic internship tutors through a collaborative tool
Margarita-Rosa Rodríguez-Gallego, María-Teresa Gómez-del-Castillo , Rosario Ordóñez-Sierra (Author)
72-87
PDF (Español)
HTML (Español)
Satisfaction of the student body in the tutoring of the Psychology
Clara Selva-Olid, Anna Bové-Andreu, Montse Vall-llovera-Llovet, Cris Terrado-Mejías (Author)
88-105
PDF (Español)
HTML (Español)
Strengths and weaknesses on the practicum according to the students on the primary education degree course
Saray Martín-González, Teresa García-Gómez (Author)
106-121
PDF (Español)
HTML (Español)
Recensions
Practicum in non-face-to-face teaching contexts. Research from practice
Ana Maria Ortiz-Colón (Author)
122-123
PDF (Español)
HTML (Español)
Keys to inclusive education in times of Covid on the university scene
Norma Torres-Hernández (Author)
124-125
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(22604)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(1758)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(1152)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(1080)
Formación Dual Universitaria: una revisión descriptiva
(999)
Cartografía de la buena docencia universitaria. Un marco para el desarrollo del profesorado basado en la investigación
(29852)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(1101)
Las prácticas en la formación de futuros maestros en el contexto universitario mexicano
(968)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(942)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(662)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue
Keywords
Practicum
practicum
higher education
Training
teacher training
Social Education
dual training
Teacher
internship
Internships
ICT
tutor;
competences;
University;
assessment;
Identity