Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 1 (2021)
Vol. 6 No. 1 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v6i1.
Published:
2021-06-19
Full Issue
PDF (Español)
Investigación
Professional networks in the time of Covid19: sharing good practices for the use of ICTs in the practicum
Francisco-José Ruiz-Rey, Violeta Cebrián-Robles, Manuel Cebrián-de-la-Serna (Author)
7-25
PDF (Español)
HTML (Español)
Checking the effectiveness of materials for reflection on professional teaching skills. An action research study
Cristina Moral-Santaella, Maximiliano Ritacco-Real, Jerónimo Morales-Cabezas (Author)
26-43
PDF (Español)
HTML (Español)
Lesson Study: reconstructing practical knowledge in and for teacher professionalization of the UNAE
Víctor Miguel Sumba Arévalo, Johanna Grace Mejía Vera (Author)
44-58
PDF (Español)
HTML (Español)
Supervised educational practice in daycare: A piklerian experience in a portuguese context
Supervised educational practice in daycare: A piklerian experience in a portuguese context
Ana Sabrina Ferreira, Diana Teixeira, Margarida Marta, Sara Barros Araújo (Author)
59-74
PDF (Español)
HTML (Español)
Psychology Practicum during COVID-19: satisfaction and new proposals.
Isabel Silva Lorente, Carmen Teresa Casares Guillén, Cristina Escribano Barreno, Carmen Prado Novoa (Author)
75-94
PDF (Español)
HTML (Español)
Experiencias
Assessment Challenges & Portfolios
Anabela Guedes, Sandra Antunes, Paula Santos, Isabel Oliveira, José Escola (Author)
95-109
PDF (Español)
HTML (Español)
Recensions
Resources to meet the diversity in educational contexts
Begoña Mora-Jaureguialde (Author)
110-111
PDF (Español)
HTML (Español)
Educate the character of our students
Reflections and proposals for the current school
Desirée Aguilar-Palomo (Author)
112-113
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(708)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(511)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(385)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(299)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
(287)
El aprendizaje y servicio en educación superior
(1781)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(1053)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(755)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(649)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(424)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue