Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Contact
Call for papers
Submissions
Visibility data
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 2 (2025)
Vol. 10 No. 2 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.24310/rep1022025
Published:
2025-12-26
Full Issue
Número completo 10(2).pdf (Español)
Editorial
A transformative look at university practices: From the collaborating entity towards a Multihélix model of social impact
Jose Ignacio Pastor Perez (Author)
5-21
PDF (Español)
HTML (Español)
The Practicum as a laboratory for critical literacy in Artificial Intelligence: a theoretical-propositional study
Clara Selva Olid, Eduard Masdeu Yélamos (Author)
22-33
PDF (Español)
HTML (Español)
Mycelaneous
Contributions of pedagogical training and teaching internships: The case of postgraduate studies in civil engineering
Giovanna Ferreira Alves, Nathalia Savione Machado, Maria do Carmo Duarte Freitas, Sergio Fernando Tavares (Author)
34-48
PDF. Português (Brasil) (Español)
HTML. Português (Brasil) (Español)
What practicum reports reveal: a semantic and neuroscientific analysis of emotion in teacher training
José Antonio Sarmiento Campos, Rejane Maria De Almeida Amorim, Pablo Alonso Diez, Manuela Raposo Rivas (Author)
49-63
PDF (Español)
HTML (Español)
Satisfaction and Organizational Culture in Clinical Learning Environments for Nursing Students: An Integrative Review
Maria del Mar Martí-Ejarque, Maria Antonia Martínez-Momblan, Cecilia Cuzco-Cabellos, Sergio Alonso-Fernández (Author)
64-78
PDF (Español)
HTML (Español)
Boundary objects in the practicum as mechanisms for changing educational contexts
Tomás Peralta Palazón, Maria Jose Rubio-Hurtado, Elena Barberá-Gregori , Cristina Galván Fernández (Author)
79-93
PDF (Español)
HTML (Español)
From Classroom to the Field: Student Experiences in the Academic Practice in the Work Environment of Geography (UCR)
Daniela Retana-Quirós, Nicole Parra Barrientos (Author)
94-114
PDF (Español)
HTML (Español)
Impact of community practicum on psychosocial skills: pre-post assessment in psychology students
Cynthia Guisella Enriquez Jadan (Author)
115-129
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(19217)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(3163)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(1592)
Formación Dual Universitaria: una revisión descriptiva
(1370)
Zabalza, M.(2013). El Practicum y las Prácticas en Empresas. En la formación universitaria. Madrid: Narcea.
(1263)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(53880)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(1096)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(1069)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(659)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(605)
Lesson Study: reconstruir el conocimiento práctico en y para la profesionalización docente de la UNAE
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue
Keywords