Learning and Service in Higher Education

Theory, practice and critical perspective

Authors

  • Cristina Raquel Luque Guerrereo Universidad de Málaga Spain

DOI:

https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v5i2.10199

Keywords:

Learning and service

Abstract

Review of S.J. Deeley's book on learning and service methodology in higher education. Compulsory Secondary and Baccalaureate, and Vocational Training from anywhere in Spain, and from those countries whose educational systems are designed by competences.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

Cristina Raquel Luque Guerrereo, Universidad de Málaga

Profesor (PSI) Universidad de Málaga. Doctora por la Universidad de Málaga, Licenciada en Psicopedagogía, Diplomada en Educación Musical, Diplomada en Educación Física y Educación Infantil. Desarrolla su ejercicio como profesora de Enseñanza Secundaria en la especialidad de Música en el Colegio Concertado Sagrado Corazón y es profesora sustituta interina, desde el año 2009, en la Universidad de Málaga. Temas de interés e investigación formación y prácticas en el ámbito universitario, educación inclusiva, educación infantil, innovación y tecnologías en educación.

References

Deeley, S.J., (2016). El aprendizaje-servicio en educación superior. Teoría, práctica y perspectiva crítica. Madrid: Narcea.

Published

2020-12-18

How to Cite

Luque Guerrereo, C. R. (2020). Learning and Service in Higher Education: Theory, practice and critical perspective. Diario De Practicum, 5(2), 101–103. https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v5i2.10199

Issue

Section

Recensions

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.