Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2018)
Vol. 4 No. 1 (2018)
Published:
2018-06-01
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
1-3
PDF (Español)
Articles
The R5 method of Reflective Practice. Evaluation of its impact on initial teacher training
Angels Domingo Roget
4-13
PDF (Español)
HTML (Español)
Reflective pedagogical innovation in professional learning communities and its impact on institutional teacher training
Federico Malpica Basurto, Pedro Navareño Pinadero
14-23
HTML (Español)
PDF (Español)
Awakening reflection in teacher training: effective devices
Rebeca Anijovich, Graciela Cappelletti
24-35
PDF (Español)
HTML (Español)
Reflective practice in postgraduate teachers, understand to transform
Ana Ma. Mata Pérez, Pedro Hernández Sánchez, Gerardo Esteban Centeno Noriega
36-43
PDF (Español)
HTML (Español)
Proposal for a new model: Mediated Reflective Practice
Ingrid Eugenia Cerecero Medina
44-53
HTML (Español)
PDF (Español)
Development of critical thinking through communicative skill in Higher Education: a reflective proposal
M. Carme Balaguer Fábregas, Maria Pujol Valls, Mariona Graell Martín
54-61
PDF (Español)
HTML (Español)
Pedagogy of death: a study on death anxiety in education professionals
Ernesto Colomo Magaña, Vicente Gabarda Méndez, Patricia Motos Sellés
62-70
HTML (Español)
PDF (Español)
Professional development and teachers continuing education: an analysis of the context of education in Angola
Ariete de Fátima Paiva Cameira, José María Romero Rodríguez, Gerardo Gómez García
71-78
PDF (Español)
HTML (Español)
Students’ and teachers’ perceptions of a mobile learning intervention in English as Foreign Language
Yolanda Somoano García, José Ignacio Menéndez Santurio
79-87
HTML (Español)
PDF (Español)
Development of reflexive critical thinking through the teaching of history in Benguela
Âurea Augusto Luís Wafunga, Antonio-Manuel Rodríguez-García, Arturo Fuentes Cabrera
88-94
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue