Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2017)
Vol. 3 No. 1 (2017)
Published:
2017-05-31
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
1-3
PDF (Español)
Articles
Implementation and analysis of a flipped classroom experience in Music Education
Francisco Jesús Parra Giménez, Isabel Gutiérrez Porlán
4-14
PDF (Español)
HTML (Español)
Mechanical linkages: Dynamic Geometry and Kinematics on a STEM Educational environment
Fco. Javier Manzano Mozo, Melchor Gómez García, Jorge Mozo Fernández
15-27
PDF (Español)
HTML (Español)
The short film as an innovative tool for students with high capacities in Primary Education
Ana Belén Fernández del Río, Alberto José Barreira Arias
28-36
PDF (Español)
HTML (Español)
Analysis of the effects of the teaching practices of the scientific research methodology in the elaboration of the graduation end-of-course work: students' perception
Jutema Hebo Quitumba, Juan Antonio López Nuñez, Natalia Campos Soto
37-48
PDF (Español)
HTML (Español)
Teaching method Socioneuropsicológico and stimulation of the cerebral hemispheric integration, students at the primary level
Guido Ayay Arista
49-56
PDF (Español)
HTML (Español)
Contrastive analysis of errors in spanish learning of students whose native language is german and turkish
Ebru Yener Gök?enli
57-65
PDF (Español)
HTML (Español)
Didactic proposal of environmental spaces in pre-school education classrooms
Santiago Rojano Ramos, Mª Ángeles Jiménez López
66-74
PDF (Español)
HTML (Español)
Implementing new technologies in elderly people with mild to moderate cognitive impairment in Occupational Therapy
María del Carmen Rodríguez Martínez, Emilio Ortega Fernández, Elena Sánchez Vega
75-84
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue