Diez Navarro, Mari Carmen, Spain
-
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 5 No. 1 (2024) - MINIMAL STORIES
No hitting
Abstract HTML (Español) PDF (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga 2019: ¿Hacia dónde va la formación del profesorado? - MINIMAL STORIES
Susi's questions. Some gaps in initial teacher education
Abstract PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 1 No. 1 (2020): ¿Hacia dónde va la investigación educativa? - MINIMAL STORIES
What would squeak us in Early Childhood Education
Abstract PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 1 No. 2 (2020) - MINIMAL STORIES
Practicing in early childhood education
Abstract PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 2 No. 1 (2021) - MINIMAL STORIES
Theory or practice, what is more important?
Abstract PDF (Español) HTML (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 2 No. 2 (2021) - MINIMAL STORIES
A tutorial is not a teacher
Abstract PDF (Español) HTML (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 3 No. 1 (2022) - MINIMAL STORIES
I am a cartoonist of blank sheets
Abstract PDF (Español) HTML (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 3 No. 2 (2022) - MINIMAL STORIES
To each (teacher) their own (book)
Abstract PDF (Español) HTML (Español) -
Márgenes Revista de Educación de la Universidad de Málaga Vol. 4 No. 1 (2023) - MINIMAL STORIES
Being and being present
Abstract PDF (Español) HTML (Español)