Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2019)
Vol. 4 No. 1 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v4i1.
Published:
2020-07-04
Full Issue
Número completo 4(1) 2019 (Español)
Index
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
1-3
Editorial
Teaching practice of student teachers: Czechs in search of ways forward
Bohumíra Lazarová, Milan Pol (Author)
4-18
pdf (Español)
Investigación
Curricular internship in university training for future professionals: model for intervention
Carme Armengol Asparó , Isabel Del Arco Bravo, Joaquín Gairín Sallán, José Luís Muñoz Moreno, David Rodríguez Gómez (Author)
19-36
Self-assessment as a tool for the assessment: perceptions about learning process in the Primary Education Degree students’ practicum
Vicente Gabarda Méndez, Ernesto Colomo Magaña (Author)
37-54
Experiencias
Pedagogical supervision: role of the cooperating teacher in the school during the practicum
Natália Lopes (Author)
55-69
pdf (Español)
Teacher Training Students Practice with 3-6-year-old school children at the University
Maria Luisa García Rodríguez, Marina Barrios Rodríguez (Author)
70-96
pdf (Español)
Recensions
Crossing Boundaries in VET: Pedagogical concerns and market demands
Alicia Ros-Garrido (Author)
97-99
pdf (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(990)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(468)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(243)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(1505)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(836)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(622)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(349)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue