Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2018)
Vol. 3 No. 1 (2018)
Published:
2018-06-19
Full Issue
Número completo 3(1) 2018 (Español)
Investigación
Development environments and application of skills experience in Teaching degree in Univer-sity of Barcelona
Assumpta Aneas Álvarez, Ruth Vilà Baños (Author)
1-19
PDF (Español)
Ways of participation during the practicum in the classroom community as opportunities to learn the teaching profession
Bárbara Camila Toledo Fierro, Teresa Mauri (Author)
20-33
PDF (Español)
The tutor of practices and his professionals influence in the Education Degrees
Ascensión Palomares Ruiz, María del Carmen Alarcón Palomares, Inés Martín García (Author)
34-48
PDF (Español)
Experiencias
The lesson study approach in the practicum of the master’s music therapy with women vic-tims of gender violence
Empar Guerrero Valverde (Author)
49-61
PDF (Español)
Collaborative model of evaluation of learnings in the practicum through Corubric
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
62-79
PDF (Español)
Recensions
Review of the book: Practicum of Psychology. The training of professionals in non-face-to-face teaching
José Antonio Arjona Muñoz (Author)
80-81
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(982)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(413)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(273)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(210)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(1533)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(799)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(618)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(320)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue