Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1 (2017)
Vol. 2 No. 1 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v2i1.
Published:
2017-06-13
Full Issue
Número completo 2(1) 2017 (Español)
Investigación
Study of the communication in the evaluation of the diaries of practices that improvethe argumentation
Daniel Cebrián Robles, Rafael Pérez Galán, Manuel Cebrián de la Serna (Author)
1-21
PDF (Español)
Valuation structure of the motivation of the students on Vocational Training towards their curricular practices
M. Carmen Santos-González, M-Carmen Sarceda-Gorgoso (Author)
22-39
PDF (Español)
Implementation and assessment of the preparatory workshops for external practies in the degree of Pedagogy.
Juan Pablo Hernández Ramos, Sonia Casillas Martin (Author)
40-59
PDF (Español)
Degree of the satisfaction, utility and validity of electronic rubrics evaluation during the practicum.
Ana-Belén Pérez-Torregrosa, María-Asunción Romero-López, Pilar Ibáñez-Cubillas, María-Jesús Gallego-Arrufat (Author)
60-79
PDF (Español)
Blogs: a tool for communication in teaching practice
Jesús Casado-Rodrigo, Rosario Ordóñez-Sierra (Author)
80-96
PDF (Español)
Recensions
How to supervise quality external practices
Teresa Linde-Valenzuela (Author)
97-99
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(990)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(468)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(243)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(1505)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(836)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(622)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(349)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue