Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2019)
Vol. 4 No. 2 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v4i2.
Published:
2019-12-22
Full Issue
Número completo 4(2) 2019 (Español)
Editorial
Index
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
1-3
PDF (Español)
Investigación
Curricular Internship and Sociology at the University of A Coruña: From Skills to Professional and Personal Experiences
Ariadna Rodríguez-Teijeiro, Raimundo Otero-Enríquez, Laura Román-Masedo (Author)
4-23
PDF (Español)
Technological tools for the communication in the internship of the Primary Education Degree: students’ and tutors’ perception about their utility
Ernesto Colomo Magaña, Vicente Gabarda Méndez, Nuria Cuevas Monzonís, Andrea Cívico Ariza (Author)
24-41
PDF (Español)
Last semester student teachers’ perception on the relationship between theory and practice in their practicum
Rocío Rodríguez Loera, Javier Onrubia (Author)
42-59
PDF (Español)
Practicum experience in early childhood education. A first-person narrative
Víctor Amar (Author)
60-76
PDF (Español)
Experiencias
Technological tools for monitoring students in FP dual
Jordi Brasó Rius, Meritxell Arderiu Antonell (Author)
77-94
PDF (Español)
Recensions
Photography in teacher education
Alba Torrego González (Author)
95-97
PDF (Español)
Cartography of good university teaching. A framework for research-based faculty development
Isabel Cantón Mayo (Author)
98-101
PDF (Español)
XV International Symposium on Practical Practices "Present and future challenges"
Manuel Cebrián de la Serna (Author)
102-103
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(987)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(457)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(229)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(1517)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(824)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(671)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(625)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(335)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue