Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Visibility data
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 2 (2024): Collaborative relationships in teacher training for building inclusive environments
Vol. 9 No. 2 (2024): Collaborative relationships in teacher training for building inclusive environments
DOI:
https://doi.org/10.24310/rep922024
Published:
2024-12-30
Full Issue
Presentación e índice PDF (Español)
Editorial
The importance of collaborative experiences in initial teacher education in promoting inclusive practices and environments
Núria Carrete-Marín (Author)
6-10
PDF (Español)
HTML (Español)
Thematic
The Practicum as an axis for inclusion: a case study from the students' point of view with photo-elicitation
Estefanía Monforte García, Esther Edo Agustín (Author)
11-23
PDF (Español)
HTML (Español)
A qualitative study of students' cooperative and collaborative relationships during the internship period
Annika Bush, Núria Carrete-Marín (Author)
24-37
PDF (Español)
HTML (Español)
Mycelaneous
Artificial intelligence and its contribution to ePortfolios in the practicum
Manuel Cebrián-de-la-Serna, Ana-Belén Pérez-Torregrosa (Author)
38-53
PDF (Español)
HTML (Español)
From education to action: Students as agents of forest fire prevention
José Miguel Romero Saritama, Janneth Simaluiza (Author)
54-68
PDF (Español)
HTML (Español)
Impact of the Practicum on teacher training: An Ecuadorian experience
Génesis Nicole Herrera Orosco, Yullio Cano de la Cruz, Edgar Efraín Obaco Soto, Fernando Lara Lara (Author)
69-82
PDF (Español)
HTML (Español)
Dual University Training: a scope review
Carmen Sarceda Gorgoso, Erlantz Allur Aranburu, Manuela Raposo Rivas, Miguel Ángel Barberá Gregori (Author)
83-99
PDF (Español)
HTML (Español)
Recensions
Tutoring in dual degree internships: a research in development.
Jesica María Abalo Paulos (Author)
100-101
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(15367)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(1814)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(1304)
Formación Dual Universitaria: una revisión descriptiva
(1068)
Los ODS y el ABP en el Prácticum: una experiencia formativa
(1007)
Un estudio cualitativo sobre las relaciones de cooperación y colaboración de los estudiantes durante el periodo de prácticas
(46676)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(925)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(914)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(551)
Lesson Study: reconstruir el conocimiento práctico en y para la profesionalización docente de la UNAE
(540)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue
Keywords