Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Trasvases entre la Literatura y el Cine
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Submissions
Datos Visibilidad
Statistics
Search
Register
Login
Home
/
Español
Español
27 Items
All Items
Transnational adaptation as a path to formal heterogeneity in Oyuki, the virgin (Kenji Mizoguchi, 1935)
Miguel Muñoz-Garnica
65-87
The voices of the Spanish Civil War on film:
women, politics, and expert critique in literary adaptations from the period 2000-2025
Manuel García-Borrego, Yaiza Ceballos, Ángel Gallardo-Agudo
13-35
Previous
26-50 of 27
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Social Media
Cuartil
Most Read Articles
|
Most Downloaded Articles
(1199)
La Mosca (1986): la ciencia y el body horror en el cine de David Cronenberg
(900)
La evolución de un mito en las adaptaciones de Carmilla, escrita por Sheridan Le Fanu (1872):
(867)
Cronenberg (nos) adapta a McLuhan: viendo "Videodrome", leyendo "Understanding Media"
(839)
Una macabra fábula fantástica. Macario (Roberto Gavaldón, 1960) a partir de “El tercer invitado” (1950) de Bruno Traven
(766)
Máscaras y sombras. La construcción del sí-mismo en Un método peligroso (2011)
(755)
Una macabra fábula fantástica. Macario (Roberto Gavaldón, 1960) a partir de “El tercer invitado” (1950) de Bruno Traven
(512)
Tula sin censura: un recorrido por la otra versión del clásico de Miguel Picazo
(483)
Las pasiones de Juana la Loca en el cine español: desde la Historia y el Teatro a las adaptaciones, readaptaciones y remakes compuestos
(478)
La Mosca (1986): la ciencia y el body horror en el cine de David Cronenberg
(465)
La adaptación de Perdita Durango: de Barry Gifford a Álex de la Iglesia
Keywords
antiplagio
INDEXED AT:
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems