La formación inicial del máster de profesorado: reflexiones en torno a la implementación de una propuesta didáctica para una educación lectoliteraria

Initial training in the teaching master: reflections around the implementation of a didactic proposal for a reading and literary education

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi12.11107

Abstract

Initial training, Literary competence

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Carmen Romero Claudio, Universidad de Cádiz

Profesora de la Universidad de Cádiz

carmen.romeroclaudio@gmail.com

https://orcid.org/0000-0002-2813-9579

Rafael Jiménez Fernández, Universidad de Cádiz

Profesor titular del Departamento Didáctica de la Lengua y la Literatura de la Universidad de Cádiz

rafael.jimenezfernandez@uca.es

https://orcid.org/0000-0001-8665-6788

Published

2019-12-19

How to Cite

Romero Claudio, C., & Jiménez Fernández, R. (2019). La formación inicial del máster de profesorado: reflexiones en torno a la implementación de una propuesta didáctica para una educación lectoliteraria: Initial training in the teaching master: reflections around the implementation of a didactic proposal for a reading and literary education. Investigaciones Sobre Lectura, (12). https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi12.11107

Issue

Section

Artículos