(Un)traversed territories. Keys to an (im)possible education
Main Article Content
Vol. 5 No. 1 (2024), RESEÑAS, pages 148-150
Submitted: Jan 11, 2024
Accepted: Jan 12, 2024
Published: Jan 31, 2024
Abstract
Review of the work "(Un)traversed Territories. Keys to an (im)possible education", written by Rafael Ángel Jiménez Gámez and published by Editorial UCA (University of Cádiz, Spain).
Keywords:
academic biography, teacher training, educating city, educational research biografía académica, formación del profesorado, ciudad educadora, investigación educativa
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Article Details
References
Barrón, C. (2015). Concepciones epistemológicas y práctica docente. Una revisión. REDU, Revista de Docencia Universitaria, 13(1), 35-56.
Contreras, J. (2011). El lugar de la experiencia. Cuadernos de pedagogía, 417, 60-63.
Rodríguez, J. (2001). Ciudad educadora: una perspectiva política desde la complejidad Revista de Estudios Sociales, 10, 47-62.