Main Article Content

Valeska Cabrera Cuadros
Universidad de Barcelona
Spain
Vol. 5 No. 1 (2024), RESEÑAS, pages 148-150
DOI: https://doi.org/10.24310/mar.5.1.2024.18494
Submitted: Jan 11, 2024 Accepted: Jan 12, 2024 Published: Jan 31, 2024
Copyright How to Cite

Abstract

Review of the work "(Un)traversed Territories. Keys to an (im)possible education", written by Rafael Ángel Jiménez Gámez and published by Editorial UCA (University of Cádiz, Spain).

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Article Details

References

Barrón, C. (2015). Concepciones epistemológicas y práctica docente. Una revisión. REDU, Revista de Docencia Universitaria, 13(1), 35-56.

Contreras, J. (2011). El lugar de la experiencia. Cuadernos de pedagogía, 417, 60-63.

Rodríguez, J. (2001). Ciudad educadora: una perspectiva política desde la complejidad Revista de Estudios Sociales, 10, 47-62.