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Fernando Trujillo Sáez
Universidad de Granada Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
Spain
http://orcid.org/0000-0002-8972-3218
Biography
Adrián Segura Robles
Universidad de Granada Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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Antonio González Vázqueza
Universidad de Granada Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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Elisabel Cubillas Casas
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Julio García Ruda
Universidad de Granada Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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María Bermúdez Mártínez
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Santiago Real Martínez
Universidad de Granada Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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Santiago Ramírez Fernández
Universidad de Granada Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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Vicenta Marín Parra
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José Antonio Liébana Checa
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Juan Francisco Álvarez Herrero
Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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Carlos Magro Mazo
Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social"
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David Álvarez Jiménez
Grupo de investigación HUM-840 "Conocimiento abierto para la acción social" Conecta13
Spain
Vol. 1 No. 1 (2020): ¿Hacia dónde va la investigación educativa?, RESEARCHES, pages 129-142
DOI: https://doi.org/10.24310/mgnmar.v1i1.6637
Submitted: Jul 17, 2019 Accepted: Jan 1, 2020 Published: Jan 30, 2020
How to Cite

Abstract

Initial and in-service teacher training is signalled as one of the fundamental keys for the improvement of the educational system. However, for this to happen, teacher training must be linked to quality educational practices. In this paper, qualitative research on educational innovation through the principles of Grounded Theory is claimed to be an effective way to build a theory on educational innovation which is both valid and useful to positively transform the educational system.

Agencies: Santillana Global

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