On Marketing and Democracies: a Proposal by Komar and Melamid
DOI:
https://doi.org/10.24310/BoLArte.2018.v0i39.4126Abstract
Taking People’s Choice, an artistic proposal by Komar and Melamid, as a departure point this article develops a parallelism between the position of people on the subject of taste in the world of art, accepting that art work is a fetish merchandise, and the position of those same people in democracies, supposedly without ideology; so much so, creating a place where deception and promise can finally come together.
Downloads
Metrics
Downloads
Additional Files
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Todos los contenidos publicados en la revista Boletín de Arte están sujetos a la licencia Creative Commons Reconocimento-NoComercia-Compartirigual 4.0 cuyo texto completo puede consultar en <http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0>
Los/as autores/as cuyas contribuciones sean aceptadas para su publicación en esta revista conservarán el derecho no exclusivo de utilizar sus contribuciones con fines académicos, de investigación y educativos, incluyendo el auto-archivo o depósito en repositorios de acceso abierto de cualquier tipo.
La edición electrónica de esta revista esta editada por la Editorial de la Universidad de Málaga (UmaEditorial), siendo necesario citar la procedencia en cualquier reproducción parcial o total.