BID meeting of design education centres
DOI:
https://doi.org/10.24310/Idiseno.2010.v2i.12699Keywords:
design education centres, DIMAD, AECID, meetingAbstract
The Ibero-American Design Biennial is a long-standing project as a space for meeting, debate and reflection on Ibero-American design co-organised by Central de Diseño-DIMAD and the Banco Santander Foundation and supported by different institutions of the Spanish administration: the Ministry of Foreign Affairs and Cooperation, through the Secretary of State for Ibero-America, the Spanish Agency for Cooperation and Development (AECID) and the Ibero-American General Secretariat (SEGIB); the Ministry of Culture; the Ministry of Science and Innovation, through the State Society for Development and Innovation; and the Madrid City Council.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Published
2010-06-06
How to Cite
Escribano, G. (2010). BID meeting of design education centres. I+Diseño. Revista Científica De Investigación Y Desarrollo En Diseño, 2, 60–63. https://doi.org/10.24310/Idiseno.2010.v2i.12699
Issue
Section
Training
License
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que permite a terceros compartir la obra siempre que se indique su autor y su primera publicación esta revista.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se permite y recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) antes y durante el proceso de envío, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).