Fernando Medina, the most universal of spanish designers
Benchmark in the world on the development and creation in visual language
DOI:
https://doi.org/10.24310/Idiseno.2014.v9i.12577Keywords:
Fernando Medina, graphic design, universal symbols, excellence in design, graphic essentiality, traces of soulAbstract
An innate curiosity that leads him to thoroughly explore materials, procedures, messages or the overall results of a project -and a brilliant mind like Fernando Medina’s- has made it possible for him to achieve excellence in graphic communications. If to this we add his remarkable interest in knowing and living the specific idiosyncrasies of places and their people, and the ways he perceives and expresses himself, then the career of this most universal of Spanish designers is truly revealed to us in its profusion of atmospheres and very highest of achievements.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Published
2014-04-07
How to Cite
García Garrido, S. (2014). Fernando Medina, the most universal of spanish designers: Benchmark in the world on the development and creation in visual language. I+Diseño. Revista Científica De Investigación Y Desarrollo En Diseño, 9, 1–22. https://doi.org/10.24310/Idiseno.2014.v9i.12577
Issue
Section
Articles
License
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que permite a terceros compartir la obra siempre que se indique su autor y su primera publicación esta revista.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se permite y recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) antes y durante el proceso de envío, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).