Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • Indexing
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • List of evaluators
    • Privacy Statement
    • San Francisco Declaration on Research Assessment (DORA)
    • Code of Ethics
    • Good editorial practices in gender equality
    • Política de uso de la Inteligencia Artificial (IA)
    • Estadísticas
    • Datos Visibilidad
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 14 (2024)

No. 14 (2024)

DOI: https://doi.org/10.24310/ijne142024
Published: 2024-12-09

Full Issue

  • IJNE Nº 14 (Español)

ARTICLES

  • Implementing Computer Adaptive Testing for High-Stakes Assessment: A Shift for Examinations Council of Lesotho

    Musa Adekunle Ayanwale, Julia Chere-Masopha, Mapulane Mochekele, Malebohang Catherine Morena
    • PDF
    • HTML
  • Training obstacles to educational inclusion

    Eduardo Dopico Rodríguez, Covadonga Menéndez Suarez
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Evolution and challenges of residential youth care in Spain: past, present, and future of child protection laws.

    Alison Cantos-Egea, Juana-María Tierno-García, Marta Camarero Figuerola
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Artificial Intelligence in Education, Bridging Community Gap: A Phenomenological Approach

    Oluwaseyi Opesemowo
    • PDF
    • HTML
  • Teachers' conceptions of democracy in education in schools in challenging and favorable contexts

    Irene Moreno-Medina, Cynthia Martínez-Garrido, Rebecca Jane Allen
    • PDF
    • HTML

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español
  • 简体中文

gs

2023   H5 | 6

redes

   

 

Top read |
Top downloaded
  • (9851) Uso de las metodologías activas en los centros educativos de educación infantil, primaria y secundaria
  • (4730) La llegada de las nuevas tecnologías a la educación y sus implicaciones
  • (4450) Trastornos del lenguaje en alumnado con TEA
  • (4061) El Trastorno del Espectro Autista (TEA) y el uso de las Tecnologías de la información y comunicación (TIC)
  • (3192) La mejora de las habilidades comunicativas en alumnos TEA a través de las TIC
  • (3774) La llegada de las nuevas tecnologías a la educación y sus implicaciones
  • (3644) Uso de las metodologías activas en los centros educativos de educación infantil, primaria y secundaria
  • (3615) Trastornos del lenguaje en alumnado con TEA
  • (2943) El Trastorno del Espectro Autista (TEA) y el uso de las Tecnologías de la información y comunicación (TIC)
  • (2677) Historia del ecuavóley, análisis desde el paradigma educativo

antiplagio

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

eISSN 2605-1931

Sede Editorial: Facultad de Ciencias de la Educación.                                                        

Universidad de Málaga – Campus Teatinos                                                                          

Bulevard Louis Pasteur, 25.

29010 - Málaga (España)

Teléfono: +34 952131073

Correo electrónico: ijne@uma.es

 

Edita: Grupo de Investigación de Innovación y Desarrolllo Educativo Inclusivo (IDEI), Hum-1009.

Web: http://www.revistas.uma.es/index.php/NEIJ/

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.