Alfa, épsilon, pi – Algunas reflexiones sobre la toma de notas en la enseñanza de la interpretación consecutiva

Authors

  • Jan-Hendrik Jan-Hendrik Opdenhoff Universidad de Granada Spain

DOI:

https://doi.org/10.24310/TRANS.2004.v0i8.2991

Abstract

Alfa, épsilon, pi – Algunas reflexiones sobre la toma de notas en la enseñanza de la interpretación consecutiva

 

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Publication Facts

Metric
This article
Other articles
Peer reviewers 
0
2.4

Reviewer profiles  N/A

Author statements

Author statements
This article
Other articles
Data availability 
N/A
16%
External funding 
N/A
32%
Competing interests 
N/A
11%
Metric
This journal
Other journals
Articles accepted 
32%
33%
Days to publication 
0
145

Indexed in

Editor & editorial board
profiles
Academic society 
N/A
Publisher 
Universidad de Málaga

Published

2017-06-22

How to Cite

Jan-Hendrik Opdenhoff, J.-H. (2017). Alfa, épsilon, pi – Algunas reflexiones sobre la toma de notas en la enseñanza de la interpretación consecutiva. TRANS – Revista De Traductología, (8), 161–168. https://doi.org/10.24310/TRANS.2004.v0i8.2991

Issue

Section

Notes