Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista Jurídica de Investigación e Innovación Educativa (REJIE Nueva Época)
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Privacy Statement
Revisores
Estadísticas
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 3 (2011)
No. 3 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.24310/REJIE.2011.v0i3
Published:
2011-01-01
Presentation issue
Presentación al Nº 3
ISABEL GONZÁLEZ RÍOS
7-8
PDF (Español)
Artículos
On the teaching of the Science of Administrative Law in university faculties
LORENZO MARTÍN-RETORTILLO BAQUER
9-26
PDF (Español)
Rights and authorities in the statute of the university student
IGNACIO JIMÉNEZ SOTO
27-54
PDF (Español)
The adaptation of the Law studies to the Bologna Process: English complacency, German resistance
BRUNO RODRÍGUEZ-ROSADO
55-66
PDF (Español)
Teaching innovation of the Criminal Law of the company through collaborative techniques and virtual learning environments in the European Higher Education Area
JOSÉ MANUEL RÍOS CORBACHO
67-80
PDF (Español)
Development and evaluation of oral and written rhetorical skills through essays and case studies
JAVIER HERNANDO MASDEU
81-92
PDF (Español)
New technologies in Law studies in the framework of the EHEA: didactic suggestions of collaborative activities with virtual environments
CHRISTINA HOLGADO SÁEZ
93-106
PDF (Español)
Kant: philosophy as a theoretical and practical problem system
RAPHAEL GONDIM MACHADO LIMA
107-118
PDF (Português (Brasil))
Law and methodological innovation for the acquisition of skills and abilities in the Degree in Social Work. The case of the Faculty of Social Work of the University of Murcia
ENRIQUE PASTOR SELLER
119-132
PDF (Español)
Book reviews
Recensión de GALLARDO CASTILLO, M.J., Materiales ECTS de Derecho Administrativo (Casos prácticos con soluciones. Adaptado al EEES), Editorial Tecnos, Madrid, 2009, 199 pp.
MARÍA REMEDIOS ZAMORA ROSELLÓ
135-136
PDF (Español)
GAMERO CASADO, E. (coord..): Derecho Administrativo para el ECTS. Materiales docentes adaptados al proceso Bolonia, Iustel, 2008, 659 pp.
MABEL LÓPEZ GARCÍA
137-138
PDF (Español)
Full text issue
Número 3 completo
Revista Jurídica REJIE
1-140
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(1572)
El principio de autonomía de la voluntad contractual civil. Sus límites y limitaciones
(647)
Las hipótesis en la investigación científico-jurídica
(464)
La contaminación visual como afectación del paisaje urbano
(245)
Innovar enseñando: la educación del futuro. Las TICs como factor motivador en la enseñanza
(177)
Los juegos de rol como estrategia de enseñanza-aprendizaje para fomentar la adquisición de competencias: una experiencia en la titulación de Grado en Turismo
(1584)
El principio de autonomía de la voluntad contractual civil. Sus límites y limitaciones
(883)
La contaminación visual como afectación del paisaje urbano
(276)
Las hipótesis en la investigación científico-jurídica
(119)
Innovar enseñando: la educación del futuro. Las TICs como factor motivador en la enseñanza
(112)
Moral tributaria y psicología económica: factores determinantes del cumplimiento fiscal voluntario
antiplagio
Developed By
Open Journal Systems