Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista Jurídica de Investigación e Innovación Educativa (REJIE Nueva Época)
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Privacy Statement
Revisores
Estadísticas
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 1 (2010)
No. 1 (2010)
DOI:
https://doi.org/10.24310/REJIE.2010.v0i1
Published:
2010-01-01
Presentation issue
Presentación al Nº 1
ISABEL GONZÁLEZ RÍOS
7-9
PDF (Español)
Artículos
The evaluation of teaching activity of university professors. Some general on going initiatives
JOSÉ MARÍA SOUVIRÓN MORENILLA
11-24
PDF (Español)
The statute of the university student: a challenge of the educational Administration
IGNACIO JIMÉNEZ SOTO
25-48
PDF (Español)
The use of digital learning platforms to teach Law subjects
JUAN MANUEL AYLLÓN DÍAZ-GONZÁLEZ
49-60
PDF (Español)
The preparation of legal reports: their rediscovery in the light of the acquisition and development of competences
MARÍA DEL CARMEN NÚÑEZ LOZANO, FRANCISCO JAVIER GONZÁLEZ MORA, JOSÉ ZAMORANO WISNES
61-68
PDF (Español)
The purposes of the reform of legal teachings in France 2007, and its continuity until january 2010 [including the Gelmini reform in Italy], next to the perimetration of Law (second part)
MARÍA ENCARNACIÓN GÓMEZ ROJO
69-76
PDF (Español)
The acquisition of competences within the framework of the teaching of the History of Law: preparation and presentation of topics by students as a teaching technique
PATRICIA ZAMBRANA MORAL
77-94
PDF (Español)
The application of active methodologies for the teaching of legal sciences to first-year students
Mª REMEDIOS ZAMORA ROSELLÓ
95-106
PDF (Español)
Full text issue
Número 1 completo
Revista Jurídica REJIE
1-109
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(1775)
El principio de autonomía de la voluntad contractual civil. Sus límites y limitaciones
(711)
Las hipótesis en la investigación científico-jurídica
(544)
La contaminación visual como afectación del paisaje urbano
(263)
Innovar enseñando: la educación del futuro. Las TICs como factor motivador en la enseñanza
(211)
Los juegos de rol como estrategia de enseñanza-aprendizaje para fomentar la adquisición de competencias: una experiencia en la titulación de Grado en Turismo
(1972)
El principio de autonomía de la voluntad contractual civil. Sus límites y limitaciones
(1203)
La contaminación visual como afectación del paisaje urbano
(359)
Las hipótesis en la investigación científico-jurídica
(149)
Moral tributaria y psicología económica: factores determinantes del cumplimiento fiscal voluntario
(147)
Innovar enseñando: la educación del futuro. Las TICs como factor motivador en la enseñanza
antiplagio
Developed By
Open Journal Systems