Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 2 (2021)
Vol. 7 No. 2 (2021)
Published:
2021-12-01
Full Issue
PDF (Español)
Articles
Analysis of the state of the art on the use of video games in Nursery and Primary Education
Diana Marín Suelves, Mª Isabel Vidal Esteve, Donatella Donato, Jesús Granados Saiz
4-18
PDF (Español)
HTML (Español)
Pre-school and primary school teachers: technological training and digital competence
Vicente Gabarda Méndez, Enrique García Tort, María de Lourdes Ferrando Rodríguez, Andrés Chiappe Laverde
19-31
PDF (Español)
HTML (Español)
Open Educational Resources (OER) in Early Childhood Education: technological, didactic and socio-communicative characteristics
Anabel Bethencourt-Aguilar, María Inmaculada Fernández Esteban, Carlos José González Ruiz, Sebastián Martín-Gómez
32-45
PDF (Español)
HTML (Español)
Families at the crossroads of media and information literacy
Mercedes Romero Rodrigo, Cristina Gabarda Méndez, Andrea Cívico Ariza, Nuria Cuevas Monzonís
46-58
PDF (Español)
HTML (Español)
The pedagogical model of digital materials for early childhood education developed by Galician publishers
Rosa María Méndez García, Lucía Casal de la Fuente, Nerea Rodríguez Regueira, Daniela Gonçalves
59-74
PDF (Español)
HTML (Español)
Educating in the infant school of the 21st century: dialogue, inclusion and technology
Isabel M. Gallardo Fernández, Héctor Saiz Fernández, Miriam Elizabeth Aguasanta Regalado, Mónica López Iglesias
75-88
PDF (Español)
HTML (Español)
The platforms of digital teaching materials in Early Childhood Education: are they adapted to students’ characteristics?
Rebeca Fernández Iglesias, María del Camino Pereiro González, Antía Cores Torres, Daniela Gonçalves
89-98
PDF (Español)
HTML (Español)
Digital educational resources in attention to diversity in Early Childhood Education
MARÍA LÓPEZ MARÍ, Melanie Sánchez Cruz, José Peirats Chacón
99-109
PDF (Español)
HTML (Español)
ICT in early childhood education: a systematic review of public policies in Mexico and Costa Rica
Martha Patricia Astudillo Torres, Florlenis Chévez Ponce, Yesenia Milagros Oviedo Vargas
110-123
PDF (Español)
HTML (Español)
Holography as an educational resource for the teaching geometry content in primary school
Lorena Beteta-Serrano, José Eliseo Valle Aparicio, Ángel San Martín Alonso
124-135
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue