Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 2 (2024)
Vol. 10 No. 2 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.24310/ijtei1022024
Published:
2024-12-01
Full Issue
PDF
Articles
A quasi-experimental study on the effectiveness of augmented reality technology on english vocabulary learning among early childhood pupils with learning disabilities
Mohammad H. Al-khresheh, Amr M. Mohamed, Tahany S. Shaaban
5-26
PDF
HTML
Investigation of Chinese undergraduate EFL learners’ online communication strategies
Jing Guo, Adelina Asmawi
27-48
PDF
HTML
A comparative study of the effect of knowledge sharing via Adobe Connect and Google Meet on EFL teachers’ creativity
Sara Shetabi, Majid Farahian
49-66
PDF
HTML
The effect of teaching history subjects in social studies course with digital games on student academic success and creative thinking
Fatih Pala
67-92
PDF
HTML
Teachers’ acceptance of technology-based simulation games as teaching pedagogy in management education: an extended technology acceptance model
Vartika Kapoor, Davinder Kaur Sohi
93-112
PDF
HTML
Impact of Digital Game-Based Learning on STEM education in primary schools: a meta-analysis of learning approaches
Najmeh Behnamnia, Amirrudin Kamsin, Siavash Hayati
113-140
PDF
HTML
The dynamics of disposition: introducing a new scale for evaluating middle school attitudes towards blended learning
Merve Polat, Benay Yalçın Türkyılmaz
141-162
PDF
HTML
Evaluation of a scale on ICT knowledge applied to educational inclusion: A Graded Response Model approach
Lucía María Parody García, Juan José Leiva Olivencia, Dolores Pareja de Vicente, Antonio Matas Terrón
163-178
PDF
HTML
Technostress levels of science field faculty members in the Kyrgyz Republic
Gulshat Muhametjanova, Erkan Efilti, Bakyt Borkoev, Akmatali Alímbekov, Argen Zhumgalbekov, Kalipa Salíeva, Aida Akmatalíeva
179-200
PDF
HTML
Artificial intelligence technologies and ethics in educational processes: solution suggestions and results
Cansu Şahín Kölemen
201-216
PDF
HTML
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(539)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(383)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(378)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(332)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(307)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(2712)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2470)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1876)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1342)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
(1316)
La holografía como recurso didáctico para la enseñanza de contenidos de geometría en primaria
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems