Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1 (2016)
Vol. 2 No. 1 (2016)
Published:
2016-05-20
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
1-3
PDF (Español)
Articles
Perceptions of teletrainers of the Institute of Learning and Social Studies of Seville about teletraining
Bárbara Fernández Robles, Julio Cabero Almenara
4-12
PDF (Español)
HTML (Español)
Article Innovation in Primary Education classroom with GT 6
Verónica Marín-Díaz, Begoña Esther Sampedro Requena
13-19
PDF (Español)
HTML (Español)
Social networks as motivation for learning: perception of adolescents
Isabel Dans Álvarez de Sotomayor, Pablo César Muñoz Carril
20-28
PDF (Español)
HTML (Español)
Flipped Classroom in Professional Training: Students´ opinions
David Fernández Gámez, María Dolores Guerra Martín
29-37
PDF (Español)
HTML (Español)
Implementation of a MOOC in classroom courses as a strategy to raise the academic performance
Vidal Paz Robles, Jaime Eduardo Zepeda Ruíz
38-45
PDF (Español)
HTML (Español)
Internet addiction in future teachers. A case study with university students
Elena Sánchez Vega, Raquel Cantero-Téllez, Maria del Carmen Rodríguez-Martínez
46-53
PDF (Español)
HTML (Español)
CmapTools software implementation of college students to develop critical thinking
Martha Adriana Sánchez Uceda, Oscar López Regalado
54-63
PDF (Español)
HTML (Español)
Reading and writing whit ICT resources in higher education. Evaluation of digital competence
Marcos Oswaldo Arnao Vásquez, Carlos Ernesto Gamonal Torres
64-73
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue