Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Evaluation team
Statistics
Privacy Statement
Consortium Journals
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 2 (2015)
Vol. 1 No. 2 (2015)
Published:
2015-12-13
Articles
Presentación
Enrique Sánchez-Rivas
54-56
PDF (Español)
HTML (Español)
College students perceptions regarding the use and introduction if ICT in the educational process of the Faculty of Educational Sciences of Granada
Marina Morales Capilla, Ana María Ortíz Colón, Juan Manuel Trujillo-Torres, Francisco Raso Sánchez
57-68
PDF (Español)
HTML (Español)
Internet use in the field of academic university
Moisés Ramírez Hernández, Guadalupe Aurora Maldonado Berea, Verónica Marín-Díaz
69-79
PDF (Español)
HTML (Español)
Barrers for ICT best practices. Case study
Siria Padilla Partida, Carlos Iván Moreno, Rosario Hernández Castañeda
80-90
PDF (Español)
HTML (Español)
Implementation of PLE, ¿urgent need in blended learning, to promote the collective construction of knowledge?
Elba Rosa Gómez Barajas, Luis Armando Negrete Salazar
91-97
PDF (Español)
HTML (Español)
The emotional intelligence as predictor of academic achievement: the pluricultural context of Ceuta
Federico Pulido Acosta, Francisco Herrera Clavero
98-105
PDF (Español)
HTML (Español)
Diversity of uses of Facebook in higher education. Analysis from a case study
María Cristina López de la Madrid, Katiuzka Flores Guerrero, Adolfo Espinoza de los Monteros Cárdenas
106-114
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
JCR y JCI WOS
Top read
|
Top downloaded
(294)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(189)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(180)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(161)
Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
(137)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(3007)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(2455)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1606)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(1369)
Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
(1198)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue