Comprensión lectora de textos poéticos: Bartomeu Rosselló Pòrcel

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi6.10973

Palabras clave:

Poetry, Nature, Music, Picture, Bachelor’s Degree
Agencias:

Resumen

The digital image creativity, with its rhapsody and music, favors the pleasure reader of text sin verse and the reading comprehension of Tempestat de flama de Bartomeu Rosselló Pòrcel, catalan (2014) poetchosenforPAU-2015. The scanned images of the elements of poetic nature, centered in its context, breaks the barriers of formal text. While the young works the reading aloud internalized, this learns to be a good bard, shows an interest in his reading and he per forms best the deep analysis of content each poem. The video editing helps them to understand the poetic content and to understand better the view of world, of the author's life and of his work. ICTs bring us a didactic poetry very rewarding and creative for the ESO and the bachelor's degree.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Publicación Facts

Metric
Este artículo
Otros artículos
Revisión pares 
2,4 promedio

Perfil de revisores  N/D

Información adicional autores

Información adicional autores
Este artículo
Otros artículos
Datos de investigación disponibles 
##plugins.generic.pfl.dataAvailability.unsupported##
##plugins.generic.pfl.averagePercentYes##
Financiación 
N/D
32% con financiadores
Conflicto de intereses 
N/D
##plugins.generic.pfl.averagePercentYes##
Metric
Para esta revista
Otras revistas
Artículos aceptados 
Artículos aceptados: 31%
33% aceptado
Días hasta la publicación 
Días hasta la publicación
145

Indexado: {$indexList}

    Indexado en
Perfil de director y equipo editorial
##plugins.generic.pfl.profiles##
Sociedad Académica/Grupo 
N/D
Editora: 
EduVerso, Universidad de Málaga

Descargas

Publicado

28-07-2016

Cómo citar

Torrelles Font, C. (2016). Comprensión lectora de textos poéticos: Bartomeu Rosselló Pòrcel. Investigaciones Sobre Lectura, (6), 25–35. https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi6.10973

Número

Sección

Artículos