Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Editorial Team
International Scientific Council
International Committee of Scientific Reviewers
Quality criteria
code of ethics
Digital file preservation policies
Open Access and Reuse Policy
Privacy Statement
Monograph proposal
Dirección Reppe
Contact
Call for papers
Submissions
Indexaciones
Archives
Reppe
Symposium
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 1 (2023)
Vol. 8 No. 1 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v8i1.
Published:
2023-06-30
Full Issue
Número completo 8(1) (Español)
Monographic
Reflective video diaries in the practicum and their shared analysis through multimedia annotations
Manuel Cebrián-de-la-Serna, Violeta Cebrián-Robles (Author)
7-18
PDF (Español)
Digital teaching skills self-assessment platform
Eloni dos Santos Perin, Maria do Carmo Duarte Freitas, Taiane Ritta Coelho (Author)
19-35
PDF (Español)
The blog as a resource of the practicum in postgraduate courses
Yanira Xiomara De la Cruz Castañeda, Marcos Manuel Ibarra Núñez, Lizeth Rodríguez González (Author)
36-52
PDF (Español)
Technological experiences of students in the Practicum II of Early Education
Rosalía Romero Tena, Sandra Martínez Pérez, Raquel Martínez Navarro (Author)
53-68
PDF (Español)
Mycelaneous
Pilot study on the implementation of the dual practicum: students' valuations
Isabel López Sales, Aida Sanahuja Ribés, María Santagueda Villanueva (Author)
69-86
PDF (Español)
Social educators: external practices during the pandemic at the Fluminense Federal University
Araujo Margareth Martins (Author)
87-102
PDF (Español)
Recensions
Challenges for the initial training of technical vocational teachers and keys to success.
María Pilar Cáceres Reche, Blanca Berral Ortiz (Author)
103-105
PDF (Español)
Biographical accounts in the training of novice teachers. A foundation for educational research.
Isabel Corina Maciel Torres (Author)
106-108
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
dialnet
redes
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
|
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
(990)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(468)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(271)
El conocimiento previo. Influencia en el Prácticum de Ciencias de la Educación
(243)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(241)
Generación de comunidades de conocimiento el trabajo de la RedTICPraxis
(1505)
Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
(836)
El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
(669)
Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
(622)
Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria
(349)
Herramientas tecnológicas para el seguimiento del alumnado en la FP dual
antiplagio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue