Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Information for reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Previous issues
Indexing
Submissions
Grupo Innoeduca
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2019)
Vol. 5 No. 1 (2019)
Published:
2019-06-02
Editorial
Presentación
Julio Ruiz-Palmero
1-3
PDF (Español)
Articles
Transversal digital competence in teacher training: analysis of an experience
Diana Marín Suelves, María Isabel Vidal Esteve, José Peirats Chacón, Ángel San Martín Alonso
4-12
PDF (Español)
HTML (Español)
The teaching cooperatives: an enterprise based on leadership and continuous teacher training
Jesús López Belmonte, Juan Antonio López Núñez, Arturo Fuentes Cabrera
13-23
PDF (Español)
HTML (Español)
Implementation and analysis of a flipped classroom experience: a case study in upper secondary school
Guillermo Herrera Sierra, Mª Paz Prendes Espinosa
24-33
PDF (Español)
HTML (Español)
Design and production of digital educational resources through Plotagon in the Degree of Early Childhood Education
María Dolores Hidalgo Ariza, Juan Manuel Muñoz González, Esther María Vega Gea
34-42
PDF (Español)
HTML (Español)
Directive leadership: a permanent challenge in the School of Teachers of the Future in Benguela (Angola)
Augusto Domingos Chipuca, Antonio-Manuel Rodríguez-García, José María Sola Reche
43-54
PDF (Español)
HTML (Español)
ICT educational resource elaboration in Manufacturing Process Engeenering
Sergio Martín Béjar, María Jesús Martín Sánchez, Francisco Javier Trujillo Vilches, Carolina Bermudo Gamboa
55-62
PDF (Español)
HTML (Español)
Evaluation in the use of TIC in students of the University of Malaga: gender differences
Lourdes Aranda Garrido, Laura Rubio Rubio, Cristina Di Giusto Valle, Cristina Dumitrache
63-71
PDF (Español)
HTML (Español)
Virtual resources for teaching probability in mathematics of Primary Education
José Miguel Contreras García, Karen Ruiz, Felipe Ruz Ángel, Elena Molina Portillo
72-80
PDF (Español)
HTML (Español)
A systematic review of Flipped Classroom methodology at university level in Spain
Héctor Galindo-Domínguez, María-José Bezanilla
81-90
PDF (Español)
HTML (Español)
Factors hindering the transition of pupils in upper secondary education to higher education
Maria Augusta Cesar Nobre Gomes, María Natalia Campos Soto, Juan Antonio López Núñez
91-101
PDF (Español)
HTML (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Top read
|
Top downloaded
(1961)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1885)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(1635)
Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
(1370)
La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales
(1039)
Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
(2851)
El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
(2431)
Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
(1507)
Educar en la escuela infantil del siglo XXI: diálogo, inclusión y tecnología
(1391)
La holografía como recurso didáctico para la enseñanza de contenidos de geometría en primaria
(1387)
Propuesta de un nuevo modelo: Práctica Reflexiva Mediada
2023 H5 |
11
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems